torsdag 8 mars 2012

Breathing

Härregud vad jag blir ledsen när jag ser på nästa veckas schema.. måndag en essä uppgift ska inlämnas + läxor , tisdag en film recension + läxor, torsdag finska prov och fredag psykologi prov, hur ska jag överleva, eller få godkänt i allt? Mitt huvud kommer att vara död nästa hälg, men blir bra med lite bastukväll och sånt då också.. Tycker faktist det är jobbigt redan ikväll för att jag har ett psykologiförhör imorgon på kanske 15 sidor högst.. ska sluta klaga! Har haft 4 timmar idag och sen gick jag en sväng till gymmet för att fixa mitt uthyrande av kortet, mötte Julia utanför sen, prata lite med henne. Sen gick jag och köpte choklad, och väntade på bussen.

Nu har jag just kommit hem och ätit har jag också. Ska snart dra iväg på möte och där efter det blir det väl en stund med Emilia låter det som, så ja jag har mera att göra ikväll. Nu är det fullt upp istället, skulle ha varit roligt om det hade varit på olika kvällar, men nej. Nåja, tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar