fredag 30 mars 2012

You're like a shot of pure gold

Hejsan! Igår var jag i skolan halva dagen och senn ett gym pass spinning-bodypump. Kom hem och läste på lite förhör som jag skrev imorse och svårt var det. Men fick ju iallfall 7 i förra kursen, stolt är jag! Nu är jag glad eftersom de ville jag skulle jobba på torsda så då slipper jag skolan..Yee! Nå idag skola en stund, stan en sväng före bussen gick hem. Fixade spagetti och körde iväg ti Gw galleria, där jag köpte ett par jeans och shorts ni ser här och Jag träffade på Sandra som även också var ensam, så gick med henne en stund och Mojan mötte vi på så gick på en mariannekaakao till Wayne's för hennes skull, men det finns ju faktist inte bättre kaakao än det! Får se nu vad som händer ikväll! Ciao.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar