söndag 18 mars 2012

Bastukväll med norrmänn och annat roligt

Hejsan, hann med mycket roligt igår, Emma kom hit, fixade oss och drog till silveria där vi mött dom andra som sku me och börja älda bastun i vasklot, Ann-may(lärarin) for efter alla norrmänn och allt folk som skulle dit, satt i en pytteliten stuga typ 20 pers, mer? Vet int. Satt och prata, åt grillkorv, bulle och massor med limsa. Nå sen körde Ann-may oss till brändö alltså jag Madde, Sofia, Jenni, Emma, Maria, till Jenni's, vi satt där i flera timmar, börja drick lite smått där, spela ölspel, ''jag har aldrig'' och sånt, chilla så vi fick äntligen vår tjejkväll vi har pratat om i ett halv år typ, perfekt. Hmm sen kom en taxi efter oss och körde mig, Madde, Sofia och Emma till backan, där vi hade medlemsfest men den var slut när vi kom, hälsa på massor av folk, och till sist kom jag hem sist av oss för jag och Christian avslutade morgonen med en promenad i skidspåret och hem på isen, så slocknade runt en 8 imorse!
Hade med mig kameran och jag har fullt av bilder.
Kommer mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar