fredag 9 mars 2012

I wanna sing, I wanna shout

Hejhej! Hem kommen efter denna korta dag, skrev ett förhör, tittade på trailers och sånt smått bara, gick egenom h&m och jim&jill före bussen kom också. Har hitta flera par shorts jag skulle vilja ha, får se vilka det blir om inte 2 par. Tycker om när det börjar bli vår och man kan börja shoppa sommarkläder, men idag var det lite kylit faktist.
Nu sitter jag vid köksbordet med en oboykopp, kex och psykologi essä uppgiften jag tänkte göra lite på den nu när jag endå inte har något annat för mig, så slipper jag göra det på söndag. Ska också börja fixa tortilla om en stund så blir mamma glad. Och sen ska jag bara vänta på att David kommer hem tror jag! Sitter på pappas dator och hittade gamla bilder jag skulle kunna sätta upp, men jag orkar inte försöka nu, krånglar.
Hoppas ni får en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar