måndag 5 mars 2012

Nothing to loose

Hej!
Började fundera imorse vad jag gjor för precis ett år sen och för precis ett år sen, hade jag just kommit hem från Canarie öarna, och vi hade gymnastik först och sen sade Judith och jag att vi var sjuka tror jag? men det var för jag orkade inte med någonting just då, så hon gick med mig från högstadie till brändö internat och hälsade på folk, och det tog över 3 timmar med en mc donalds paus, haha tiden går snabbt, och senaste året är jag glad för det!

Nåja, vad har ja gjort idag? Jo, mamma körde mig till Silveria, som jag saknar den skolan och min klass, nå var på möte där om Norge, blir så bra, och skönt att komma bort från det här stället. Fick veta att det kommer även 3 media assistenter med också, kul! Sen satt jag och Madde och väntade på bussen kl. 12.00 som aldrig kom, blev skolcafe och sen bussen kl 13.00. Gymnasiet för en liten stund finska och en psykologi timme. Stan och jag hittade en ny ledär jacka jag ska springa efter imorgon från h&m, bra med en tunnare och en tjockare! Sen ett Rpv- pass på gymmet, skönt at vara tillbaka dit också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar