måndag 19 mars 2012

I'm not afraid

Hejsan, har inte varit hemma på hela dagen för att jag började kl 11:20 och slutade lite tidigare redan halv 3 för att hinna med bussen till silveria, för vi hade ett möte att gå på. Kom dit till 15.00 ungefär, satt och pratade om Norge med norrmännen deras lärare och våra lärare.
Madde och jag missade bussen så Annika(klassförestånadre) körde oss till stan, --> halpahalli för att köpa lite godis som vi satt och åt utanför butiken. Jag gick till gymmet, och gick på fysio body sen duschen och bastu, fixade mig och sen satt jag och läste på lite engelska.
Traskade även iväg till Subway efter en stoor 30cm smörgås som jag just har ätit, så nu är jag mätt iallafall!
Skall läsa på lite läxor, slappa, tv och sånt sen, hann inte med så mycket sånt förra veckan, om int jag slänger inn ett till inlägg så hörs vi imorgon, har en del att göra imorgon också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar