söndag 8 april 2012

All this time with you

Hejsan, eller man kan nästan säga godmorgon för min del.. Madeleine har dragit hem för en liten stund sedan och man kan inte säga annat än att vi har sovit bort dagen, eller iallafall jag, vi steg upp runt en halv 3 tiden och åt lite frukost. Vi hade en helt vanlig och rolig kväll vid backan igår, har varit där 3 dagar i rad nu, haha vilket liv. Men eftersom det inte händer mycket annat så va kan man? Iallafall vi började smått här vid mig jag Judith och Madeleine och drog till backan runt en halv 11 där vi hade påskbrasa. Hade många skrattattacker med Laura också, haha. Nå iallafall så kom vi hem runt en halv 6. Haft en jättebra påsk med massor av folk, så kanske man klarar sig utan alla nudå 17 dagar i norge :) Min dator har fått nå fel, men kan int få inn bilder till datorn nu så dom kommer sen.
Hejtå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar