söndag 15 april 2012

Grillfest

Hejsan! Jag har föröskt att blogga hela dagen, men internet har inte funkat på min dator så nu lånar jag nåns, det är väl Lars dator egentligen. Men iallafall, gårkvällen var nu sådär, norrmännen kom hit och vi grillade, blev jättegått! Lars for och vi fortsatte med en fest, som var helt okej i början. En del prat och lite ölspel och annat. Skulle sova men kunde inte eftersom jag hostar som fan, så jag somnade runt halv 7 kanske. Vaknade och satt med norrmännen och har slöat bara idag. Somnade också och sov i 4 timmar idag.. Fixade lite mat för en stund sen och nu ska jag och Petra far och simma, gud, undra hur kallt vattnet är här när det är öppet hav också..
Jag sätter upp mina bilder sen någon gång när min dator funkar.
Lånat bilder av Therese,Emma,Sofia och Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar