måndag 9 april 2012

Hejsan! Nu är denhe påsken över, men min ledighet fortsätter iallafall, sku aldri ork me skola imorgon och sen känns det lite som att ha ledigt fasst man far på praktik, så alltså om nästan bara 1 dygn far jag ti Norge, najs alltså! Ha iallafall hunni träff alla typ, sitter bara och hoppas på att Ida vill kom hit ikväll ännu och mys med mig före jag far. Mormor och Morfar har ju vari här nu i över en vecka också, och imorgon ska jag iallafall dra till farmor och farfar en stund.
Har inte uppdaterat om allt jag har gjort denna hälg heller, jag har hunnit vara till Berny's på mat med släkten och suttit på minimani parkeringen med Christian och druckit limsa, varit ut och kört en hel del och sovit mycket och promenerat hem från grönvik med Sandra.

Saknar min kusin också och sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar