tisdag 10 april 2012

=)


Hejsan! Ida kom hit igår kväll iallfall, vi satt och pratade och tittade en film. Vi sovd länge inatt, ungefär 12 timmar igen. Vi åkte till farmor och farfar och drack kaffe med dem och pratade. Vi kom tillbaks till mig och gjorde inte så mycket, hade våra skrattattacker som vanligt. Det är personen jag kommer att sakna under dom 17 dagar som är framför mig. Troligen kommer jag att sakna mamma och pappa urmycket också. Nå iallafall har jag just fixat mat och packat nästan allt färdigt nu, jag undrar om min väska väger mer än 20 kg.. Nu ska jag snart gå i duschen tror jag, har lite ångest över hur jag ska gör och sen köra iväg till Mojan och spendera en del av kvällen där och kanske sen lite med mamma och pappa. Jag kommer även att ha med mig datorn till Norge, och kommer att skriva om vad vi gör där och visa er bilder har jag tänkt!



Hehe, hittade en gammal bild från klassresan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar