söndag 29 april 2012

Hemma

Hej!
Startade ju från Arendal igår morse runt 8 tiden och sovde ungefär hela resan till flygplatsen där vi sade adjö till Lars, jag kommer att sakna honom jättemycket. Shoppade lite på tax-free till min mor far och min bror och sen steg vi på flyget som tog oss till Danmark där vi väntade en timme, hann äta en sallad och köpa en baileys, eftersom det är 16 årrs åldersgräns på alkohol där måsta jag ju bara pass på att köp, hehe. Nå sen på flyget mellan Vasa och Danmark sovde jag och sen väntade mamma och pappa på mig vid flygfältet. Jag kom hem, åt god mat som jag inte fått på länge och pratade med mamma och pappa en stund. Jag duschade, packade upp och fixade mig och drog till Köklot, till Roy's villa där en del folk var.
Jag kom dit ungefär 8 tiden, och det dök upp mer och mer folk hela tiden, men efter en lång dag gick jag och sova runt 3 tiden. Sömn fick man väl inte mycket av men jag steg upp, åt en sallad och sen for jag och Christian och Markus hem. Så nu har jag skalat lite potatisssss och funderar om jag ska sova en stund och ikväll får vi se vad som händer. Känns lite tomt utan att ha 9 personer runt en som man har levt med i 18 dagar.. Saknar redan Norge lite..
Min dator hittar inget internet så bloggar från pappas dator, ni får bilder senare. Och min katt kommer hem efter en vecka ungefär, den var lite för liten ännu!
Hade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar