onsdag 25 april 2012

Mysteryyyyyyyyyy

Hej! Gårdagen var bara chill fram tills kl 15.00 då Lars körde oss till praktikplatsen, dukade bord och serverade och kom hem runt 22 skulle ja tro. Sen blev det bara lite mat och The hills före jag somnade.
Idag steg jag upp runt 10 och fixade mig, vi åkte inn till stan. Fick hem ännu en tröjja och en present åt mamma som fyllde i lördags. Jag åt mat och tittade på The hills igen och nu har jag också tittat en film med Therese och Alexander.
Det ösregnar idag så blir väl bara en innesittar kväll, som vanligt.. Börjar faktist bli lite långtråkigt, men det är ju endast 2 dagar här kvar, skönt. Får se då vad jag gör när jag kommer hem på lördag om det blir Roy's villa eller om jag lämnar hemma? Önskar bara jag sku va där hem nu.. Nu ska jag också börja med dom tråkiga frågorna om arbetet här så Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar