torsdag 19 april 2012

Revy

Häj!
Min morgon började 06.15, åt morgonmål och sen promenerade jag, Fia och Karoliina till bussen och där hamnade vi att stå, ush och vi som var så trötta. Nå vi kom oss till stan, köpte choklad för att klara dagen. Vi gick till jobbet och där utanför mötte vi på en glad gubbe som var från brasilien, han ville vi skulle komma på semester dit, haha han bara prata hela tiden. Nå sen jobba vi och vi bakade en morotskaka, hehe skulle följa ett norskt recept, blev lite fel med ingredienserna, men hoppas inte kunderna märker nåt.. Nåå vi slutade runt 13.00 och då gick jag med Therese och Sara till vinmonopolet efter lite vin och koskenkorva, fest imorgon igen NICE! Har endast en morgon kvar att stiga upp runt 06.00, får vi hoppas iallafall. Vi tog bussen hem och jag fixade lite mat med Jonna och nu har jag duschat och fixat mig lite för ikväll blir det att fara inn till stan och se på en revy, får se om vi föstår nånting av det. Det var min dag. Ha de braa i Finland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar