tisdag 17 april 2012

Cafè Victor

Hejsan, här får ni några bilder som är tagna idag.. på ena är cafeet jag och Fia är på, hade på ringning 05:45 imorse, jag hade sovit i 5 hela timmar efter filmen jag och Therese och Madde kollade igår! Helt bra faktist! Nå vi promenerade 1 km till bussen och kallt var det så tidigt.. Kom till cafeet och vi fick en kakao igen, mums. Jobbade lite idag också från 08:30 - 13.00 + att vi fick mat igen. Vi lever på makaroner här, har ätit det och nudlar vaaaarje dag här. Saknar lite mammas mat nu, en potatis skulle faktist sitta fint någon dag.
Nå efter jobbet gick vi till shoppingcentret bara och slöade, har just kommit till Hove som det heter där vi bor, Lars körde hit mig, Therese och Sara. Är slut och ska vila lite nu tror jag, vem vet kanske det blir en film? Men skulle verkligen vilja hitta på något ikväll, för är ledig imorgon, sköönt! Men vi tar och hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar