lördag 21 april 2012

Fest2

Hej! Hade ingenting att skriva om så lät det vara igår. Men jag och Sofia försovde oss en timme, men blev endå bara 15 minuter sena till jobbet, chefen var ju inte heller där så det var ju tur! Det var sista dagen på Cafe Victor igår och vi fick massor med kakor, kakao och pastasallad. For hit till Hove direkt efter och sovde en stund innan vi började fixa oss inför festen vi hade igår, som ''spåra''. Alla bara sover ju eller far hem redan 12-1 tiden? Så jag, Karolina och Jonna var på russefest? ( vet inte riktit vad det heter) men det var iallafall såna som hade tagit studenten och hade konstiga byxor på sig, hehe.. Vi trodde det var grannarna som spelade musik, så tänkte gå dit över och se men vi följde ljudet och gick över 1 km innan vi var vid festen, vi som trodde det var grannarna, haha. Nå satt där och snakkade norska och promenerade hem runt halv 5-5 tiden inatt. Vaknade redan runt 9 tiden tror ja, eftersom dom stod och gapade på mig, dom trodde jag festade ännu ._. ...
Har just städat lite och lagat mat, makaroner skinka och ost och nu sitter jag med ett mjölkpaket och är på facebook, yey! Får se lite vad vi gör idag, är så trött, skulle vilja inn till stan en sväng, donkeyboy är ju här, men tror nog jag lämnar här.. får se.



Tog bilderna av Therese, ni får mera sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar