söndag 1 april 2012

Kristallen

Hejsan! Jag for ju till Ida med Julia igårkväll och sen videre därifrån till Petsmo, alltså till Jesper där det var lite folk, började dricka smått och satt och pratade och hade våra funderingar. Sedan hade vi chaufför och vi var väl en 8 stycken i bilen och vi drog till Jeppiiis till Kristallen, efter många pisspauser påväg dit kom vi väl fram, vi gick väl inn, har fan bara dansat igår och kul var det, lääänge med David sen en låång stund med Roy och sist men inte minst med Jontte. Efter våra lite små pinsamma stunder där skulle vi dra hem, men före det fick jag iaf autograf av någon i ett band som är pappas kusin, haha. Nå jag satte på till kvevlax med Kiffa,Filip Jontte och Sandra, stod vid sale där en lång stund, och plötslit dök Anton och några andra upp och joinade mig tills de andra hämtade upp mig, efter att ha blivit dissad av Ida som drog till nån sorters kar så hamnade jag på abc med massor av folk på en hamburgar måltid och sen videre till Jesper där jag sovde. Tror absolut det är roligast kvällen på länge fasst de hände saker som inte var så roliga. Nå sovde ungefär 3 timmar inatt och var vid Jesper imorse med Viktor, Jesper och Bågan tills Ida hämtade upp mig och vi for till henne, efter chips till sale, kollade på sune och sove, nu är jag äntligen hemma och ska ta å göra vettiga saker!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar