fredag 27 april 2012

The last night

Hejsan. Låg och tittade på film med Therese igår tills vi somande. Steg upp efter en halv timmes alarm och fixade oss snabbt, så kom Lars efter alla oss och vi skulle ut och åka båt. Vi kom till stället, men det ösregnade så vi skippade det och for runt med minibussen och tittade runt, men jag sovde ungefär hela tiden.
Vi kom till en restaurang där servitörerna var från Vasa och talade dialekt, så roligt! Vi fick fisksoppa, med räkor och för första gången har jag provat äta musslor, lite skraj för dem, men dom var ju inte så goda heller.
Vi fortsatte tillbaka mot Arendal och gick inn till Meny för att köpa en present åt Lars, som har varit så snäll under denna resa och kört oss hela tiden och ställt upp.
Vi kom tillbaks till Hove och jag fortsatte titta filmen med Therese.. Lite synd är det väl att måste åka hem imorgon, efter att ha lärt känna massa folk här, som kommer att komma hit och grilla med oss denhär sista kvällen vi är här. Men blir väl endå en ganska tidig kväll ikväll hoppas jag, eftersom vi ska upp redan 7 tiden imorgon och börja dra mot flygplatsen. Ni kommer att få massor med mer bilder sen, jag orkar inte nu, för jag borde gå i duschen och fixa mig lite, men får se om jag orkar.  Men det har varit en underbar resa med minnen för livet!
Ha det så bra så skriver jag när vi är tillbaks i Finland :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar