söndag 3 juni 2012

2-3.6.2012

Hejsan, nästan så man kan säga godmorgon för min del. Steg upp runt 13.30 kanske, med Madeleine och Sofia här. Blev en helt annorlunda/random kväll igår. Jag började med att ta vespan till Markus, där den fortfarande står... Vi satt där, bara han och jag, ringde till ungefär alla man hade i kontaktlistan i telefon och ingen kunde köra, eller visste vad dom skulle göra, så vi fick skjuts till Filip's där det var ett par personer nog.
Alla typ drog, så jag promenerade hem och ringde till Madeleine som var med Sofia. Det var så snäll och kom till mig fasst klockan började bli lite. Vi tittade tv och Sofia somnade, tillsist rymmdes vi med i en bil, så jag och Madeleine for och Sofia lämna hit sovande. Vi for med Roy, DennisT, Kimmen och Stoorin till Vörå, istan. Helt ok kväll med blommor, strömming och andra konstigheter på vägen.
När vi kom hem började vi se lite Friends och sen somnade vi. Och nu funderar jag vad jag ska göra, eftersom dom åkte för en stund sen, kaffe med någon? eller hitta på något. hmm.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar