tisdag 5 juni 2012

Halleluujah.

Kan inte säga annat för tillfället, ligger hemma och hör på halleluja låten när jag är som mest deprimerad. Jobbet gick super ida, gjorde inte bort mig tror jag. Jobbar ju som sagt 7 timmar, 08.00-15.00 varje dag måndag- fredag. Glad att det är stängt på hälgerna, så missar jag inget då iallafall. 
Jag körde hem, med en våt hjälm som varit ute i regnet och Judith kom ganska snabbt hit efter att jag hade kommit hem och en liten stund efter Markus på en kaffe, som jag är lite sur på nu som dissade mig. Får bara hoppas jag har något att göra ikväll, annars tror jag mitt humör drar ner till botten och jag får konstiga tankar om att flytta härifrån och starta om på nytt. Det skulle egentligen vara ganska skönt... 

Emo. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar