torsdag 14 juni 2012

We are young

Hej!
Jag har int så mycket att skriva om tycker jag.. Vet int om jag ska slut att blogga eller int.. Tycker det är intressant att se tillbaka sen vad man gjorde, men jag vet inte, vad tycker ni?
Igår var jag till Heidi, hade hem mat och vi åt, hon bjöd på en mjukglass vid Berny's och vi fick prata om allt som vi brukar göra. Blir ganska sällan men när det väl är då så då. Riktigt trevligt ute i solen satt vi bland alla myggor. Jag körde iväg hem och fortsatte min kväll med en kaffe vid Markus med en hel del folk.
Idag jobbade jag, får ju titta på lite snygga pojkar hela tiden, och möta de man känner snabbt, trevligt trevligt. Det är så himla varmt i köket, det är värst, men jag tjänar pengar, så imorgon kommer det en liten del, perfekt till midsommar. Mamma hämtade mig och jag gick ner till vår strand och simmade med Fanny och Dine, trodde det skulle vara jätte kallt, men det var ju sekärt närmare 20 grader ren.
Gick i duschen och tog det lungt en stund innan jag åkte till Danni's med David och tittade lite serier.
Nu ska jag snart börja ta natten och försöka orka med sista dagen i jobbet denna vecka. Godnatt :)

Saknar denna stad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar