söndag 17 juni 2012

I will always..

Hej. Här är lite vad jag doonade med igår kväll, jag satt här hemma länge med Dine och väntade på att Martina och Conny skulle bli färdiga så vi skulle få åka till Linda och fira henne lite med en förfest. Det var nog en 10 personer där och helt chill. Dom skulle till Olli's och vi fick skjuts till Fredrik och Arvid's, där vi satt en stund och bråkade med Markus och tog alla hans kläder och gömde dem, sprutade vatten på Sebastian osv... Efter en del skratt kom dom på ideen att åka till Petsmo, det blev till Victor's. Efter en bilresa, som var ganska jobbig eftersom jag satt i famnen på markus och var en för mycket i bilen så kom vi fram och där var även Julia, som jag inte har sett på länge. Efter lite mer bråk och sånt med Markus drog vi oss tillbaka till Grönvik och satt där en stund innan jag och David kom till mig och slutade kvällen med lite Solsidan. Jag gick och sova när han for. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar