tisdag 12 juni 2012

Talk that talk

Godmorgon!
Oj, vad jag saknar domdär yogurten i Norge som hette go'morgen eller något sånt? Skulle vilja tillbaka dit nu.
Iallafall igår kväll körde jag och Sandra från Markus till Filip's tomt och hade med socker, vi satte oss och åt rabarber och socker. Mums, nu är det verkligen sommar! Bara det blir lite mer värme, så man kan börja simma och lite ledigt från jobbet så blir det perfekt.
Vi tittade lite film senare och sen ut en sväng ännu med några. Jag steg upp vanlig tid men har hunnit med massor redan imorse och skall snart dra till jobbet. Ska köra idag för jag ska till Heidi's efter på en matdejt med henne och prata skit. Men vi hörs!
Ha en fin dag! :)

http://www.youtube.com/watch?v=rerJ_0KAyaA
Min favoritlåt förtillfället! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar