onsdag 20 juni 2012

Don't you know

Hej på er.
Jag kom just precis hem efter att ha varit och handlat lite mat till hälgen och från jobbet. Blir väl att dra ut på villa freda-söndag troligtvis, ser fram emot det bara det är fint väder. Hade ju tänkt dra till Kalajoki först men jag hoppade av det. Har ju inte fått lön heller, som jag trodde jag skulle få i fredas, men nej den skulle komma efter nästa vecka, blev så arg när jag hörde det. Jag får iallafall hoppas på att den kommit nästa fredag, för nämligen igår bokade pappa en resa till Stockholm åt mig och Ida, precis som förra året.
Vi åker nästa fredag och kommer hem tisdagen efter, niiiice, shoppa och får t.o.m egen lägenhet de dagarna vi är där!
Något annat roligt jag har att berätta om är att igår bestämde vi oss, ett gäng på 9 personer att vara med i ''Pass hiiid'', som det hette förut, kommer inte ihår vad det heter nu? men, vi kommer att ha världens sämsta lag, men roligt kommer vi att ha. Ska ha träning ikväll, haha. I laget befinner sig IdaH, jag, Sandra, Judith, Emil, Roy, Isak, Snyddjin och Figgi. Ska också fixa en tröjja åt oss, undrar om det kommer att stå IJST på den? Haha, den turneringen kommer att vara SÖNDAGEN den 7 juli.
Nu ska jag hitta på något om en stund. Ha det bra! :)

 












Två google bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar