tisdag 12 juni 2012

Like it's your last chance

Hejsan :)
Det är fullt upp i jobbet hela tiden, massvis med folk, som Cecilia sa, får dom betalt för att komma och äta? Äh, man är helt slut efter iallafall, men man fösöker hinna träffa alla för det på kvällarna.. Igår var Sandra hit en stund och sen stod vi ut vid ''krokin'' i en timme typ och prata och tittade på alla som åkte förbi.. vilket no life vi har. Efter det var jag påväg att blogga, men så tyckt Markus jag sku kom ut för att han sku ge sina pengar han lånade av mig och direkt efter det kom Emilia hit, snackade skit och tittade Solsidan. Där efter åkte hon och jag somnade. Har också skickat meddelande i sömnen inatt, blev lite fel skrivet.. haha ungefär som när jag är full bara att ännu värre när jag vaknar och skall skicka ett meddelande.
Imorse hade jag planerat att köra till jobbet och sen till stan med Sandra.. men vad gör man inte för att få sova 25 minuter längre och dissar det. Jo, man sitter på med pappa och mamma fick hämta mig.
Nu ska jag typ duscha och hitta på något, kanske med Markus.. hejdåå :)

Ni ska få en bättre bild sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar