torsdag 28 juni 2012

Stockholm, here we come!

Häj! Idag har det också varit en trög jobbdag, skönt att det äntligen är fredag imorgon. Och tror ni inte jag får ''semester'' då också? perfekt, och den semestern börjar i Sverige, eftersom jag åker dit imorgon, precis som nästan alla andra, men jag och Ida är ju int precis som dom andra heller eftersom vi kommer att sätta oss på flyget och stiga av på Arlanda i Stockholm och dom andra åker över till ''holmöjjen'' på grund av postrodden. Har aldrig faktist varit på det eller i björköby på kvällen ens, men det tar vi nästa år!
Efter jobbet idag tog jag en 2,5 timmes vila och gick i duschen där på. Åkte till Karperö för att se en fotbollsmatch och efter den till Markus med han och Fredrik. Nu ska jag försöka sova om en stund, får se hur det går och jobba min sista dag imorgon :)
Jag hoppas morfar lämnade sin dator i lägenheten vi kommer att låna, eftersom dom är i Finland så att jag kan uppdatera lite. Annars, ha en trevlig hälg :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar