onsdag 27 juni 2012

It's gonna take a lot to drag me away from you

tja. 
Gårdagen blev det bara jobbet, sova och sen spela fotboll i lite över två timmar.
Jag hade tnkt blogga imrose när jag hade övertid, men ja glömde bort det? Kanske p.ga att jag var helt vimsig. Tror jag jobbade i sömnen ända tills det började komma folk. Nej men, jag tycker om mitt jobb, tycker om alla kunder och när det är känt folk, men måste erkänna att det är tungt ibland. Lunchen är dagens höjdpunkt. Mimmi var och åt med mig idag också.
När jag slutade idag hämtade mamma mig och Sandra, vi förde henne till Filip's och själv for vi hem, jag duschade och mamma och jag åkte inn till stan. Jag gick och träffade Madde, Fia och Emma i en timme och nu är jag hemma igen. Funderar lite vad jag skall göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar