lördag 9 juni 2012

*****


 Hej! Jag har bara hållit upp ett par dagar med att skriva. Men jag har hunnit göra en hel del kan jag säga er, bl.a varit i Björköby två gånger, ätit bollaglass, haft en rejäl förkylning och tyckte synd om kunderna som blev serverade av mig, jobbat, druckit kaffe, haft romantisk matdejt med Sandra tre dagar, matkrig med Markus, även min vespa går inte frammåt, typiskt när mamma och pappa är i Sverige. Igår var jag också till frissan, nu har jag jätte kort hår och sidecut(stavning?). Kim fyllde 18 igår så var med en present till honom och stort grattis iallafall, började dricka lite vid Markus med några personer, åkte till Bertby med Fossin och Vanessa och alla andra, en sväng till o'malleys och på en drink med Kim, sen hem och se på solsidan. Vaknade ganska tidigt idag, drack kaffe med Roy och Markus..Åkte till stan med Christian och dom, sen till Roy en sväng och nu har jag bara städat lite och ätit. Får se vad som gäller ikväll?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar