måndag 25 juni 2012

fight for you


Hej :) 
Imorse efter 14 timmars sömn, sov ungefär från 17.00 igår till 07.00 imorse, bara upp och åt lite igår kväll så var jag utvilad, men ändå inte taggad att åka till jobbet. Tur att det är endast 4 dagar kvar nu så är jag ledig två veckor. Bara längtar efter fredag, när jag och Ida sätter oss på flygplanet påväg mot Stockholm.
Bortsett från det har jag nyss kommit från en fotbollsträning, när har vårat gäng blivit så angagerade i att sporta? Nåja, vi har spelat fotboll en bra stund, är helt slut nu och kanske ska gå i duschen för en andra gång idag. Eftersom jag hade duschat efter jobbet och räknade med att bara dra på en kaffe till Markus som jag gjorde och att Sandra skulle komma hit. Sen ska jag bara lägga på tv och gå och sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar