söndag 24 juni 2012

Midsommar

Hejsan alla :)
Midsommarhälgen var bra, helt okej med grillning, dricka och bra folk. Torsdag var jag bara ute här i byn en stund och med David och hälsade på Danni. Natten till fredag, när jag sov så bra, tror ni fan inte att alla ringer och stör mig? joo, och Ida väckte mig på morgongen och det var bara att stiga upp, åka till stan med Christian och sen ut på sjön med Fredrik,Arvid,Ida,Fanny,Dine,Isak,Christian. Hade besök ut dit av ett fyllo som attackerade Fredrik, vi satt ute i sole hela dagen, åt god mat och blev en lite tidigare kväll.
Lördag väckte Ida oss igen, städade och åkte från villan deras ganska tidigt, så att vi skulle hinna hem och äta, duscha och vila en stund, så när jag kom hem låg jag mig ner på studsmattan för att sola och sova och sen blev det duschen och mat med familjen på terrassen innan jag drog videre till Kronoby.
Jag och Judith satt på med Ida, Fredrik och Christian, skulle tanka och när jag satte mig i bilen så smällde dörren på telefonen, så tror ni inte jag söndrade den också? två stycken touch telefoner på 2 månader. hmm.. Men pricket på i:et är iställe att Markus hade vaknat med en nokia touch i fickan i kalajoki som jag tänker sno av han. Nå vi kom oss till Batchinas villan iallafall, var lite tveksam i börjane, men det blev bra. Har aldrig varit med om så mycket myggor, men vi var en sväng till en annan villa där nära, men jag gick tillbaka med Joel och somnade kanske runt en 4-5 tiden skulle jag gissa.
Jag kom hem runt 3 tiden idag, duschade, åt mat och somnade på min säng och har ganska just stigit upp, men ska lägga mig tillbaka så jag orkar jobba imorgon. Har inte tagit mycket bilder under denna hälg men några ska ni få se :) godnatt!



                                           Haha, bästa bildin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar