lördag 2 juni 2012

Sa någon sverige?

Tjenare. Jag hade aldrig tid att blogga igår, men jag for till hvc från morgonen, Sandra kom med mig. Jag skulle ta blodprov och det gick ganska fort, så vi körde videre till Gw-galleria dit mamma också kom. Jag fick med mig hem 2 tröjjor jag ska ha att jobba i sen, en kofta och ett par svarta tights.
Vi gick också till Aschan coffee&deli (stavning?), en sallad blev det med fylld ungsbakadpotatis. Jag och Sandra fortsatte inn till stan, vi skulle på kaffe med Jocke, meen problemet var att jag hade tappat hans nummer när jag har bytt telefon, så jag fick ju aldrig tag på honom så vi körde bara hem. Jag duschade, fixade mig lite innan Sandra hämtade mig och körde mig till David, som hade examens kaffe, satt där i några timmar med folket och fortsatte kvällen med att köra runt i stan några timmar med Sandra och Filip. Vi var och åt på kotipizza också och gjorde inte så mycket. När dom for hem körde dom mig till Christian där jag satt och pratade med honom en stund innan jag gick hem.
Jag steg upp ungefär klockan 10.00 idag och åkte till stan med mamma och pappa för att handla. De åker ju till Sverige ikväll, och jag har huset för mig själv i åtta hela nätter, skönt! Det som är jobbigt att göra när man är ensam hem är ju förståss, disken, tvätten och såna saker. Men jag kommer att jobba de flesta dagarna.
Nu ska jag snart åka iväg till IdaH på studentkaffe och sen hem och duscha, fixa mig och hitta på något ikväll!
Skulle absolut inte vilja åka till hoviska eller fagerö men.. får hoppas det dyker upp något annat :)
Ha en bra skolavslutningskväll! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar