torsdag 31 maj 2012

31.5.2012

Tjo! Min dag började med en länk, och sen efter duschade jag, fixade mig och åt en god sallad. Roy kom hit på kaffe, och vi började kiika Solsidan säsong 2, tittade några avsnitt och Markus kom hit i slutet, slöade och sen drog vi till Markus en onödigsväng. Fixade mat, var ute med katten och lekte med henne tills hon somnade.
Jag körde tillbaka till Markus, satt där i några timmar, förlorade i schack(stavning?), drack mera kaffe och David och Isak kom dit. Jag har också hunnit vara och hälsa på Sandra en stund.
Nu har jag ganska just kommit hem, mamma hade köpt en ny hårborste och bra shampo åt mig, så får hoppas det funkar mot hårtappningen. Hon hade också hem massor av presenter till olika personer.
Nu ska jag bara höra lite Nickelback, se på tv och gå och sova så jag orkar upp 08:15.
Idag fyller även min småkusin i Sverige 17 år, stort grattis till Elin! :)
Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar