tisdag 15 maj 2012

15.5.2012

Hej. Dagens väder såg ut att bli trist först så hade pappa att köra mig till skolan idag också, men vädret klarnade ju upp och blev jättebra. Har serverat, hade massa kunder och bra gick det. Det börjar bara bli roligare och roligare ju bättre det går. Men skönt med endast en dag kvar innan sommarlov, borde göra något kul imorgon med klassen, men får se? Efter skolan tog jag bussen inn till stan gick med Jonathan en lite stund före jag gick på shoppning idag också... Fick med mig hem detta! Träffade även Laura och Kaisa, pratade med dem en stund och sen började jag kiila iväg till bussen som tog mig hem.
Jag hann bara hem för att äta och byta kläder så kom Martina hit och vi promenerade till Backan för att städa och sen promenix hem igen. Har just precis ätit en äggsmörgås och skall snart duscha och se en film tror jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar