onsdag 2 maj 2012

2.5.2012

TjOoOo! Körde till skolan idag, hade sovit sedan kl 7 igår kväll, bara upp och duscha mellan. Testade även våran nya båt igår utanför Replotbron, längtar tills vi åker till Umeå med den! Var i cafe idag, så tråk dag eftersom man inte har så mycket att göra i cafe, men men efter om och men kom jag mig till stan och satt och pratade med Emma. Hon for och jag for till Vanessa och pratade med henne och fick mina nya uttöjjning, Belle och Mathias kom också dit så hann ju se dem en stund. Fortsatte min trip till farmor och farfar, fick en god smörgås där och pratade med dem en stund.
Nu sitter jag och äter godis och har just pratat med mamma om weekend festivalen och annat smått. Ska snart dra min röv till Replot efter en stund och hitta på något med Emma.Sen får jag hälg snart igen och får hoppas på att min söta Per-göran kommer till vasa! Tjohej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar