söndag 20 maj 2012

Skit kväll

Hejsan! Söndag igen, men nu är det som vilken annan dag som helst hehe. Min kväll igår sög som fan. Det var en av dom värsta kvällarna i livet. Men jag fick träffa lite folk och övertalade Dennis och Martina att lämna vid Åminne med mig, dit jag absolut inte tänkt åka alls, men det var nog sista gången. Jag började iallafall att åka till Emilia med några flickor, Maria hämtade mig och hon,jag,Dennis och Martina åkte till stan och sen via abc till åminne. Hela dagen hade varit lite dålig. Men nåja. Träffade också SimonÅ som jag var med en stund, såå länge sen. Det var iskallt och till sist kom Christian efter oss, ett stort tack till honom. Jag kom hem, min bror och hans kompis var här, vi började se en film och när jag höll på att somna Ringde Ögil . Så jag erbjöd mig att gå ut och träffa honom en stund, stod och pratade på vägen i en timme över kanske bland alla myggor. Sen hem och sova!
Nu har jag just varit till farmor och farfar och ätit god mat igen, fick också makaronvelling, mums.
Nåja nu väntar jag bara på Maria så kommer det väl fler inlägg ikväll sen! Ni kan också få mer bilder när Emilia har skickat åt mig! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar