tisdag 1 maj 2012

1 Maj

Min kväll började igår vid Kim med familjerna och hans brud, åt god mat och efter det promenerade vi till grönvik alltså till Fredrik, Arvid och Ida's, drack där lite smått och for sen videre till stan med Ida, Markus, David och Batchin. Träffade massa folk vid Hoviska och en sväng till stan med Jannica, mc donalds mat och ut och kör med Sandra Filip och Tom. Vi kom tillbaka till Hoviska, men alla hade typ åkt hem så vi gick till en lägenhet och var där en stund och efter det gick jag inn till stan med Emil och Tobbe och fortsatte min resa till Hankmo med dem, somnade vid andra Ida's.
Vaknade idag av att Jesper ringer och funderade om vi skulle till stan och då for vi efter en stund och har sett på bilar, ätit vid kebab Linda och jag for hem med Roy, Tumppi och David eller och drack en limsa till Bernys före.
Börjar verkligen vara sommar nu, så sköönt där ute. Btw.. tappade min telefon i marken igår och den funkar inte.. Men hittade just en gammal en, så får nöjja sig med den en stund nu tror jag.




                                          Ganska söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar