söndag 13 maj 2012

Johanna's sweet seventeen

Hejsan! Ber om ursäkt för lite dålig uppdatering men jag har varit totalt slut idag.
Men jag kan ju börja att berätta vad jag gjorde på lördagsdagen, Christian kom hit och drack kaffe med mig , åkte till stan och till Fredrik och Arvid's. Fredrik hade ju handlat ny bil så vi for till stan igen med den och snurrade på. Jag kom hem halv 3 och hade jätte bråttom eftersom jag skulle åka inn till stan en tredje gång och fira mig med sju flickor på Amarillo, med mätta magar började vi ringa en taxi som hämtade oss och tog oss till backan. 
Vi kom dit, började fira ännu mera och med mera folk, det blev inte så jätte mycket folk men det var bra iallafall. Fick massor med sprit, cider, ljus och parfym av alla tack så mycket! Vi fortsatte bara och jag har inte riktigt allt på klart men iallafall for jag inn till stan också , jag och Christian gick på o'malleys en stund medan dom andra var och åt. Ida som körde kom efter oss senare och tog oss tillbaka till backan där det började bli mindre och mindre folk. 
Allra sista som var vid lokalen var jag och Martina som lämnade och prata och ringde efter Conny, som snällt kom med ut och köra en stund runt halv 6 på morgonen. Vi anlände till Replot och gick ut på nå stenar, varmt var det men fint. Till sist kom jag hem runt halv 7 och alla sovde här, Petra Madde Sofia och Emma. 
Vaknade idag efter 3 timmars sömn och pratade bara och skrattade, alla for så jag och min bror tog vespan och körde till farmor och farfar eftersom det är morsdag och vi fick god mat där och satt där en stund. 
David kom hit och kollade hockey med mig, eller sovde lite också och han har ganska just dragit hem och jag skall så småningom börja krypa ner till sängs efter en bra hälg :)
Blev lite långt men gonatt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar