torsdag 3 maj 2012

HEJ

Körde ju till Emma's igår, vi skulle se den nya American pie filmen men somnade och före det satt vi bara och prata. Fixade oss och körde till skolan idag, var i Silveria's kök med en äcklig kökslärare och jag fixade sallad med Fia å hennas kar. Int så mycket annat, tållat och på med Maria i skolan. 
Efter skolan körde vi tillbaka inn till stan jag och Emma, gick till Othello med Maria och Wille på en räksallad och satt där en timme nästan innan vi drog till gymmet. Vi skulle ju testa på dancemix, hann bara vara där i 10 minuter så drog vi, va ungefär som nå tango liknande, ush. Vi väntade istället på Yoga som inte var såå mycket bättre heller men vi var kvar på det iallafall. 
Nu har jag kommit hem, har ätit piråger med äggsmör mums och funderar om jag bara skall vara hemma ikväll eller hitta på något, är ju ledig imorgon så! :)
Är på mammas dator, har fortfarande inte orkar göra något åt min men ni får någon random bild jag hittar på denna nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar