tisdag 22 maj 2012

Solen!

Hejsan på er! Jag har vaknat flera gånger under denna natt av en katt som verkligen inte skulle sova, blev lite  störd. Igår kväll tog jag vespan till Sandras internat i gamla vasa och hämtade henne, en sväng via abc efter godis och sånt och sen hit och titta en film, som hette Taken, faktist ganska bra! 
Jag vaknade runt halv 11 och stegkte ägg och fixade frukost och satte mig ute i solen, så skönt. Är också ''kattvakt'' idag också, eller tittar efter ibland. Nu medan hon sov körde jag till Gerby efter en hårfärg, eftersom jag håller på att tappa mitt hår. Tror det är för att det är så stark färg dethär svarta. Jag vill ha svart hårfärg men nu får det bli brunt en gång och hoppas på att jag får tillbaka mitt tjockahår. 
Nu ska jag gå ut i gräset med katten! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar