torsdag 10 maj 2012

yrkesprov

Tjo! Hade ju yrkesprovet idag i köket, man kan inget annat än skratta nästan.. Jag fick uppgiften att göra fisken, som nog gick bra, men den tog ju slut snabbt. Madde gjorde för stora köttbitar så det tog slut och potatisen och grönsakerna tog slut, allt i olika turer. Portioneringen gick åt helvete i börjane, jag tänkte ge upp men det blev bättre och bättre som tur. Efter skolan hämtade mamma mig och vi for via stan en sväng, skulle köpa 6st vinglas jag är jätte nöjda över, mörkblåa längst ner och blir ljusare upp. Fick det i present av mormor och morfar och sen ett par röda carlings byxor av mamma, tack.
När jag kom hem tog jag en 3 km springtur med min bror, åt mat och sen duschen. Roy hämtade mig och vi for på en kaffe till Berny's och sen till David.
Har just precis kommit hem och skall snart lägga på hockey, Fin-Fra, en bra kväll och en ledig dag imorgon, skönt och sen är den efterlängtade dagen! hehe :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar