onsdag 9 maj 2012

släkten

Är värst som man brukar säga, men det är inte min. Har just precis haft besök av min farbror och hans flickvän, farmor och farfar eftersom vi hade släktkalas för min bror fyller hela 14 år idag och jag på lördag. Jag fick pengar och två stycken bio biljetter, det är alltid bra. Druckit kaffe med dem och pratat, annars har jag inte gjort mycket efter att jag kom hem.
Hade mitt yrkesprov i servering idag, gick helt bra fick 2or och 3or, så nu är det bara köksprovet kvar som är imorgon, men det fixar vi hoppas jag. Sen börjar det inte vara mycket kvar! Snurra också och på i stan en stund efter skolan med Madde, Emma och Sara hann vi träffa en stund också.
Nu är jag så trött så jag tror jag snart ska gå och sov så man orkar me sista praktikdagen för denna vecka.
Gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar