fredag 18 maj 2012

I can make you laugh like no one else

Godmorgon alla, jag har ganska just stigit upp, gjorde spagetti till morgonmål. Har nu börjat äta makaroner o spagetti igen efter Norge resan. Och nu ligger jag i min säng och funderar vad jag skall göra, är ganska taggad för en cykeltur i regnet och bara få tänka. Tror jag ska ta och göra det!
Igår var jag med Maria och Dennis till Berny's och drack en limsa. Sen åkte vi till Maria's så fick jag se katten jag ska ta, han/hon vet inte ännu vad det är var så lite och söt. Ångrar inte det minsta att jag ska ta den, aw.
Jag kom mig hem, fixade mat till mig och min bror och efter det kom Rebecca och Tony hit på en kaffe och vi pratade och til Berny's en sväng igen. De släppte sen av mig vid Emil och jag satt där och tittade på hockey med folket i flera timmar. Man blir bara så glad när Finland vinner och även när Sverige åker ut!
En sväng via stan och abc med Fredrik's bil sen och hem efter det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar