lördag 19 maj 2012

Ishockey

Hej, förtillfället sitter jag i en fåtölj med Markus bredvid mig mitt upp i en paus i ishockey. Finland-Ryssland, hejaheja säger jag bara. Har varit till Minimani en sväng, så har jag hunnit träffa Emilia och sånt smått.. Ska så smånigom börja fixa mat, titta färdigt hockey och sen duscha och fixa mig, så blir det utgång ikväll. Inga planer direkt så får se vart man hamnar, men troligtvis till Åminne.
Gårkvällen blev en lugn och skön kväll med Emilia och JenniV hemma hos Emilia. Tittade en film, tror den hette choose, lite äcklig men värd att se. Mycket prat och bara chilla. Var också på dagen till besiktningsstationen med Fredrik och Christian och en kaffe här hemma med Christian.
Har inte så mycket annat på hjärtat för tillfället men ha en fin lördagskväll!
Markus hälsar att han är bäst.


                                                      En ful och hemsk bild på oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar