lördag 12 maj 2012

My birthday :)))

Gomårån på er! Här ligger jag i min säng, har blivit väckt imorse av mamma och pappa, de kom med kaffe och tårta till sängen och 2 paket.. Haha började skratta lite när jag öppnade, fick en kaffekokare kaffefilter kaffepaket och en mumin kaffe''låda'' att ha kaffet i, '' du kan ju böri kok jär opp nö tå'' .. sekärt så jag int sku behöv far till Berny's i princip varje dag nästan för att drick kaffe. Men tack iallafall!
Ligger och drar mig i väntan på kvällen, ikväll kör vi hårt! Det blir Amarillo med flickorna och sen backan med förhoppningsvis massvis med folk. Har med kameran!
Gårkvällen bestod av att sitta hemma, se på hockey, datorn, en lonkero och massa tårta och tortilla. Sandra va också här en stund och höll mig sällskap men drog ju förståss hem när karin hennas sluta. :/
Ha en fin lördag allihop :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar