söndag 6 maj 2012

6.5.2012

Häj! Har ganska just stigi upp, eftersom min bror väckt mig och sa vi sku måst far efter kattin, men hon som e låter som nu va lite för liten ännu, förhoppningsvis om en vecka kanske jag får den. Har ätit morgonmål och funderar om jag ska ta och se ett avsnitt The hills efter detta.
Gårkvällen bestod av stan me Criso och Figgi sen körde dom mig till Filip och Sandra där jag satt ungefär hela kvällen och det skrev ju Sandra om också när hon gästbloggade, hehe. Kom lite folk dit men sen kom Christoffer efter mig, hade inte sett honom på knske över ett halv år, ush va länge, men iallafall for ut och kör med honom, till abc och äta och sen snurra på istan i väntan på folk som skulle hem från Olli's. Kom väl hem runt en halv 4.
Får se lite vad som sker idag, sku int alls orka far till skolan imorgon.. Men trösten är att det är endast 7 praktikdagarkvar så har jag sommarlov :)

Sötis! Har också planer på att dra till Sverige en vecka i början av juli med Ida och träffa denhär filuren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar