torsdag 17 maj 2012

dance, and love and dance again

Hej! Jag håller för tillfället på att städa mitt klädskåp, har just räknat mina tröjor som är inne i garderoben de var lite över 100, härregud och då har jag inte räknat med alla college och träningsträjor o.s.v. Jestas ja har myki. Men man använder ju inte ens hälften nästan.. Nå iallafall så satt jag och åt morgonmål med min bror och hans kompis. Har sovit länge inatt och sovde inte bort halva dagen, bra där.
Gårdagen var sista praktikdagen, vilken känsla man hade när man for hem, att inte ha skola på 3 månader, Nice. När jag kom hem åt jag god mat som pappa hade hem från Peter's kök, en schnitzel och sen var det bara att åka till backan igen för att städa, eftersom yle vega kanske det var? skulle komma dit på fredag.
När vi var klara med det kom jag hem, bytte kläder och for på en länk. Jag duschade efter det och Emilia kom hit, åt glasskaka och chips, pratade skit som vanligt och tittade tv, en helt chill kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar