söndag 27 maj 2012

Det som hände 26.5

Hejsan! Eller kanske gomorgon för min del.. har ganska just stigit upp efter en par timmars sömn. Jag kom hem halv sju imorse efter en helt bra kväll. Den började dåligt, jag hade ingen aning om vad jag skulle göra men till sist så kom Linda hit en stund och sen for vi till Faros med Martina och TobiasS. Satt där en par timmar och drack en av mina favoriter som alltid, vitryss!  MadeleineL kom efter oss och hann en stund till Linda's lägenhet innan vi skulle till Arken i replot, där jag också slapp inn, otroligt. Träffade folk och efter en stund där åkte vi till Dan och var där i flera timmar, Markus och Roy kom också dit, pratade mycket med Mojan och sånt. Började även traska hem kanske runt 6 på morgon men Markus mamma hämtade oss till sist. Har inte tagit mycket bilder, kanske fem stycken, men här får ni ett par!


Får se vad jag hittar på idag, men ska iallafall hitta på något med Markus snart, ska bara fixa till utseendet lite. Det är ju också fint väder idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar