torsdag 24 maj 2012

23-24.5.2012

Hejsan. Jag har verkligen inte haft tid att blogga igår eller på hela dagen idag. Jag har hunnit med massor och spenderat tid med kompisar bara. Igår morse kom ju Ida hit, vi slöade, klippte mitt hår och jag fick en telefon, av henne som hon inte använde mera, en Samsung galaxy mini, tack så mycket! Vi körde iväg till Berny's på en mjukglass och kom på den fina ideen där att åka till Björköby. Av den impuls resan var man slut efteråt, vi kom oss till Svedjehamn och en sväng via Sandra's och sen hem? Världens onödigaste resa ungefär, bara 60 km sådär. Nå vi tittade en film efteråt och slöade mer, då kom vi på den fina ideen att igen åka över Replotbron, men denna gång bara till Replot. Ida for på äventyr och jag åkte till Emma, där vi bara pratade och tittade tv.
Efter den resan slumrade vi till. 
Vi vaknade och tittade på tv, en film som kom. Efter det sminkade vi oss och for via gerby och sen till Gw-galleria, där vi även träffade Dennis och gick på en kaakao till Wayne's (som det inte heter mer bara i mina ord) där Mojan jobbade. Fick det lite shoppat, 2 toppar till min s''samling''. 
En resa till Gamla vasa för att hämta Sandra och träffa Sofia som kom med till mig.. Vi pratade, tittade tv och for ut en liten stund och träffa David, som jag åkte till stan med efter att Sofia åkt. Så till Simpukka på en limsa och sen och träffa Daniel. Äntligen hemma och skall ta och lägga mig och se tv och sova ett par timmar innan det blir jobb! Godnatt :) 

                                 Ida sa att hon tänker bli kock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar