måndag 7 maj 2012

7.5.2012

Hejhej! Kom just inn efter en 3km springtur och skönt var det, så fint väder där ute också så vill inte träna på gymmet mera, ska försöka få det uthyrt i en månad nu åtminstone och förhoppningsvis över sommaren. Nån som vill hyra? Får se hur jag gör till hösten om jag säger upp det eller fortsätter ett år till.
Var iallafall i Silveria på praktik idag också, men hade inte speciellt mycket att göra eftersom jag kom en timme senare, på grund av tandläkar tid. Hade en gubbe till tandläkare, blev lite skraj först, eftersom jag inte tycker om ''karar'' som nån sorts läkare överhuvudtaget.
Efter skolan drog jag inn till stan och satt oc pratade med Emma och när hon for fortsatte jag prata med Lenita en stund.  Jag körde hem och åt pizza, men som tur tog väl springturen bort det och nu ska jag gå i duschen och Sandra kommer hit om en stund. Perfekt måndagkväll!
Igårkväll var David här och tittade hockey med mig, eller vi sovde , hehe och sen Bernys en stund. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar