tisdag 8 maj 2012

Sääääääändra

Tja! Körde ju till skolan med Emma idag, serverade i Silveria och vi hade mest kunder av alla idag. Hade ju att göra hela tiden och roligt var det. Lite läskigt ibland när någon finsk börjar prata me en och man inte förstår. Efter skolan lämnade vi och sitta utanför skolan, det var så fint väder. När vi kom till stan så snurra jag och på där, träffa mycket folk som jag lämna och prat med före jag körde hem. Orkade inte på gymmet idag heller. På samma väg hem tog jag upp Sandra som kom hit, fixade mat. Det är även hennes födelsedag så stort grattis till henne, här får ni några bilder av henne också, hehe. Hoppas hon fick en bra dag fasst det blev en hel del gråt. Ingenting negativt bara en film. Har just varit och följt henne hem en bit och nu sitter jag och ser på hockey, hejja Finland! :) 
                                                            Haha söt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar