lördag 14 juli 2012

Arken

Hejsan! Fanny var hit och hälsade på mig igår en stund, pratade bara och chillade. Sen satt jag en hel fucking timme och väntade på Markus Roy och Arvid vid brandstationen. Var en stund med dem och sen hem och duschade, fixade mig och åt mat. Moster, Erik och kusinerna kom hit igår kväll men hann bara hälsa på dem innan jag körde till Filip's. Där jag började dricka lite med en hel del folk.. så småningom åkte jag med Judith, KimH, Jocke och christoffer till Arken. Jag och judith satte oss vid ett bord på stranden med några skäribor och lite senare gick vi inn. Fick dansa en dans, och bara sitta och prata med massa folk. Vi hittade till sist en chaufför som körde oss till Fredrik's och var där en stund innan jag promenerade hem med Emil Judith och Markus. Kom hem runt 05.00 tiden och läste vasabladet innan jag gick och sova. 
Blev idag väckt av två små söta kusiner, men var helt slut. Jag steg upp iallafall och har bara varit till Berny's med Markus på en kaffe och sen en sväng via Filip's och träffade han och Sandra. 
Nu är jag hemma, sitter med min kusin Frida här och ska snart börja fixa mig igen och äta med släkten och dra ut ikväll igen en stund iallafall.
Ha en fin lördagskväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar